نماینده مجلس:

رهبری شعبه‌ای از ولایت و جانشین امام عصر در روی زمین است

1402/04/16 - 18:22 - کد خبر: 95840 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت همواره مثل ماه نور می‌دهد و پرتو افشانی می کند، رهبر معظم انقلاب شعبه‌ای از ولایت و جانشین امام عصر عجل الله در روی زمین است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز جمعه در مراسم غدیر اظهار کرد: اکنون زیر سایه امیرالمومنین (ع) زندگی می‌کنیم.
وی افزود: باید شکر ولایت را به جای بیاوریم چون در عصری زندگی می‌کنیم که در عصر ولایت واقع شده است قرن‌ها شیعیان آرزوی حکومت ولایت را داشتند اکنون در این عصر واقع شده‌ایم که باید شکر آن را به جا بیاوریم.
وی افزود: در دوران استبداد و در دوران مشروطه در این دوران تلاش کردند اما امکان حکومت اسلامی و ولایی میسر نشد.
حجت الاسلام تاج الدینی افزود: امام تفکر دینی و نظام اسلامی و ولایی را پایه گذاری کرد یعنی راه اداره بلاد اسلامی و حکومت ولایت در غیاب امام معصوم محقق شد در این دوران پرهیزگارترین و شایسته ترین فرد در راس قرار گرفته که در عصر کنونی ممکن شده است.
وی ادامه داد: در گذشته امکان حاکمیت ولایت بر جامعه وجود نداشت چون مردم زمینه پذیرش را نداشتند و زمان نیز چنین امکانی را فراهم نکرده بود.
حجت الاسلام تاج الدینی همچنین تاکید کرد: باید سنت بزرگداشت غدیر بین مردم و برگزاری آن در مساجد و حسینیه‌ها همچنان حفظ شود.
همچنین آسمان تبریز به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در ۶۰ نقطه نورباران شد.
۱۰ نقطه تبریز از مسیر پل کابلی تا راه آهن و ۵۰ مسجد سطح شهر در شب عید غدیر توسط مناطق دهگانه، سازمان های سیما منظر و فضای سبز و فرهنگی، هنری و اجتماعی نورافشانی شد.
انتهای پیام/
رهبری شعبه‌ای از ولایت و جانشین امام عصر در روی زمین است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار