مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آسفالت 150 کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی

1402/04/15 - 16:50 - کد خبر: 95805 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده است.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸ گروه در حال آسفالت ریزی در طول محورهای مواصلاتی استان هستند.
وی از اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود ۵۰ درصد این نقاط تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: خیران راه سازی پارسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان  برای ساخت راه های مناطق محروم کمک‌ کردند.
وی همچنین گفت: این اداره کل توانسته است در سال گذشته با استفاده از توان‌نیروهای فنی خود، تابلوهای علایم را بازسازی کرده و به چرخه مصرف بازگردانده و ۲۵ میلیارد تومان در این‌ زمینه صرفه جویی کند.
علیزاده با اشاره به صرفه جویی ۵۰ درصدی در زمینه خط کشی جاده های آذربایجان شرقی افزود: به منظور صرفه جویی در خط‌کشی راه ها، به جای سپردن‌کار به پیمانکار، دو دستگاه از کامیون های اداره کل را تبدیل به رنگ‌پاش کرده ایم و برای خط کشی راه ها فقط هزینه خرید رنگ پرداخت می کنیم.
وی همچنین از افتتاح طرح تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز تا پایان مهرماه خبر داد .
عملیات اجرایی تعریض باند شمالی بزرگراه شهید کسایی تبریز به طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۶ متر با هدف سه خطه کردن این باند و کاهش بار ترافیکی این مسیر در حال اجراست.
انتهای پیام/
آسفالت 150 کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار