مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

تدابیر ویژه رسانه ای برای برگزاری پربار اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

1402/04/14 - 20:08 - کد خبر: 95800 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در راستای بهتر و پربارتر برگزار شدن اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی جایزه ویژه ای برای رسانه های گروهی در نظر گرفته ایم تا بازتاب این رویداد ملی گسترده تر باشد.

به گزارش نصر، “سید محمد حسین بلاغی” در نشست خبری اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اظهار کرد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی حمایت کامل از برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خواهد داشت، اینکه استاد عرصه فیلم و سینمای کشور همچون کمال تبریزی قبول مسئولیت در این رویداد کرده اند، برای ما جای بسی افتخار و ارزش دارد.
وی با بیان اینکه این جشنواره در جریان فیلم استان و سایر اقوام ایرانی بسیار موثر و مفید خواهد بود و امیدواریم رویدادی مانگار برای تبریز و ایران باشد، ادامه داد: حفظ یکپارچگی و کیان ایران اسلامی باید هدف تمام فعالان هنری و فرهنگی باشد که در این میان همواره تبریز پرچمدار اتحاد ایران بوده و این موضوع در عرصه هنر و سینما نیز باید تقویت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از همراهی دستگاه های فرهنگی آذربایجان شرقی برای برگزاری باشکوه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خبر داد و افزود: شعار ما در حوزه فرهنگ مردمی سازی است و برگزاری این جشنواره توسط بخش خصوصی نیز در این همین راستا می تواند تعریف شود.
بلاغی در پایان سخنان خود یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در راستای بهتر و پربارتر برگزار شدن اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی جایزه ویژه ای برای رسانه های گروهی در نظر گرفته است تا بازتاب این رویداد ملی گسترده تر باشد.
انتهای پیام/
تدابیر ویژه رسانه ای برای برگزاری پربار اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار