خبر/

سکاندار هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی ابقا شد

1402/04/15 - 15:10 - کد خبر: 95791 نسخه چاپی

نصر:  رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با کسب اکثر آرا در سمت خود ابقا شد.

به گزارش نصر، غلامرضا شعبانی بها، ظهر امروز پنج شنبه با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های برتر در حوزه‌های مختلف ورزش بوده و سرآمد ورزش کشور است.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد که بایستی با هماهنگی‌های بیشتر از این ظرفیت‌ها بهره مند شویم.
حبیب ستوده نژاد در این مجمع عنوان کرد: انتخابات هیئت تیراندازی با کمان یکی از انتخابات‌های رقابتی سال‌های اخیر بود که امیدواریم این همکاری در سایر هیئت‌ها نیز مشاهده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اذعان داشت: تیراندازی با کمان یکی از هیئت‌های مهم استان است که جایگاه خود را در سطح استان حفظ کرده و تعداد زیادی ملی پوش به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است که در همین زمینه از رئیس این هیئت درخواست می‌کنم همچنان با هماهنگی بیشتر جایگاه هیئت تیراندازی با کمان را ارتقا دهد.
مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه ۱۵ تیرماه با حضور غلامرضا شعبانی فر ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان و حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شده و در نهایت کاظم قبادی با کسب ۱۵ رأی از ۲۹ رأی مأخوذه چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
انتهای پیام/
سکاندار هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی ابقا شد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار