افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور در اهر

1402/04/15 - 13:06 - کد خبر: 95778 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم، اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور با عنوان کانون خدمت رضوی عشایری حضرت امام جعفر صادق(ع) منطقه ارسباران در منطقه عشایرنشین بالقشلاقی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش نصر، مدیر مرکز کانون خادمیاری و کانون خدمت رضوی کشور در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، گفت: افتخار داریم در سطح کشور بیش از ۱۶۰ هزار دلداده حضرت امام رضا(ع) به صورت ویژه به عنوان خادمیار در خدمت مردم می باشند.
حمید میرزایی افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان اهر از فعال‌ترین کانون‌های رضوی در سطح کشور است که به این دلیل شاهد برکات زیاد حضرت امام رضا(ع) در این منطقه می‌باشیم.
وی در ادامه به تاریخ پرافتخار و عظیم آذربایجان اشاره کرد و گفت: حکومت سلسله صفوی در رسمیت شناختن تشیع باعث گسترش آن از این منطقه تا مشهد مقدس و سایر نقاط کشور شد.
میرزایی منطقه ارسباران و خصوصا شهرستان اهر را سرآمد خادمین رضایی در کشور برشمرد و افزود: عشق و دلدادگی به حضرت امام رضا(ع) در این منطقه زبان زد همگان است و این نشان از ایمان و ولایتمداری این خطه را دارد.
وی ایرانیان را طلایه داران شیعه و خادم حضرت امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: امروز افتخار داریم پرچم آن حضرت در همه مناطق و دورترین نقاط کشور گسترش یافته است و امروز نیز در مرتفع‌ترین نقطه منطقه ارسباران و منطقه عشایرنشین شهرستان اهر شاهد افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور می‌باشیم که این مراسم ادامه ترویج و اعتلای پرچم ائمه اطهار در سراسر کشور می‌باشد.
انتهای پیام/
افتتاح اولین کانون خدمت رضوی عشایری کشور در اهر خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار