فرماندار تبریز:

ساماندهی سرویس مدارس برای کاهش بار ترافیک شهری ضروری است

1402/04/15 - 12:41 - کد خبر: 95774 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر ساماندهی سرویس مدارس و آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، گفت: آموزش و پرورش از اکنون به مسئله سرویس مدارس ورود کند تا با ساماندهی بهتر در سال جدید تحصیلی شاهد ترافیک غیرقابل تحمل شهری نباشیم.

به گزارش نصر، یونس فاتح روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه انسان محور توسعه پایدار است، افزود: توسعه کشور بستگی به نیروی با نشاط و پر انرژی دارد و دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور، ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند.
فاتح همچنین با بیان اینکه جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است، گفت: جهاد تبیین ماموریتی است که بارها در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و ایشان ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.
وی گفت: بایستی زمینه و بستر مناسب برای روشنگری در مدارس فراهم شود از این رو دوره های آموزش تبیین گری به منظور افزایش آگاهی دانش آموزان برگزار شود.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از خودروهای مینی بوس به جهت کاهش آمار ترافیک شهری، افزود: شورای اسلامی شهر تبریز نرخ مصوب سال تحصیلی جدید برای خودروهای مینی بوس را اعلام کند.
براساس این گزارش، در سال تحصیلی گذشته نزدیک به ۹۰۰ هزار دانش آموز در هشت هزار و ۲۱۴ مدرسه آذربایجان شرقی تحصیل کردند.
انتهای پیام/
ساماندهی سرویس مدارس برای کاهش بار ترافیک شهری ضروری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار