رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

سرشبکه‌های تقلب در سه استان شب گذشته دستگیر شدند/در تهران مورد دستگیری تقلب در کنکور نداشتیم

1402/04/15 - 09:50 - کد خبر: 95756 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان سنجش از دستگیری سرشبکه های مدعی تقلب کنکور ۱۴۰۲ در سه استان خوزستان، لرستان و خراسان خبر داد و گفت: در تهران موردی از دستگیری متقلبان نداشتیم.

به گزارش نصر، دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ که امروز صبح در دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت، گفت: شب گذشته شب فوق العاده ای بود به طوری که تا صبح سرشبکه های تقلب در کنکور در استان‌های خوزستان، خراسان و لرستان دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه در تهران موردی از دستگیری نداشتیم‌، تصریح کرد: دیشب پلیس فتا و پلیس امنیت فوق العاده عمل کردند امروز هم شیادان تلاش داشتند که مردم را وادار به پرداخت پول های هنگفت کنند اما پلیس عالی عمل کرد و من تشکر ویژه از آنها دارم.
رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه امروز در فرایند برگزاری کنکور تقلب انجام نمی‌شود، تاکید کرد: اگر حتی عکسی از سئوال ارسال شود مرحله بازگشت پاسخ به داوطلب به هیچ عنوان انجام نمی شود.
وی خاطر نشان کرد: محتمل هست که عکس از سئوالات  بیرون بیاید اما مردم اطمینان داشته باشند که اتفاق خاصی نمی‌افتد.
پورعباس با بیان اینکه داوطلبان از شنبه ۱۷ تیر باید به سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه کرده و ریزنمرات را مشاهده کنند، گفت: سوابق تحصیلی اواخر تیرماه به سازمان سنجش اعلام می شود و ما اواسط مرداد نتایج اولیه کنکور را اعلام می کنیم و اواخر شهریور نتایج نهایی اعلام می شود.
انتهای پیام/
سرشبکه‌های تقلب در سه استان شب گذشته دستگیر شدند/در تهران مورد دستگیری تقلب در کنکور نداشتیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار