خبر/

۳ موقوفه جدید توسط بانوان شهر سهند به ثبت رسید

1402/04/14 - 15:28 - کد خبر: 95718 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره اوقاف اسکو گفت: تعداد سه موقوفه جدید در شهر سهند از توابع شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی توسط سه بانوی واقف خیراندیش این شهر به ثبت رسید.

به گزارش نصر، صمد صادقی اظهار کرد: یکی از این بانوان خیراندیش، تعداد یک واحد آپارتمان مسکونی به مساحت ۷۲.۳ متر مربع را در شهر جدید سهند وقف کرد که ارزش این موقوفه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال است.
وی افزود: نیت واقف در وقف این واحد، صرف عایدی آن در راه برّ و احسان و رسیدگی به فقرا و مستمندان مخصوصا سالمندان نیازمند تبریز بوده است.
وی ادامه داد: بانوی دیگر سهندی نیز سه دانگ از شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد تجاری با تمامی انشعابات و ملحقات به مساحت ۲۰.۴۹ متر مربع را به انضمام یک قطعه پارکینگ در شهر جدید سهند وقف کرد.
صادقی گفت: ارزش هر متر مربع از این موقوفه یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده و با دو نیت قرائت قرآن کریم و هزینه جهت تبلیغ و ترویج و تشویق به قرآن مبین و صرف در راه برّ و احسان و رسیدگی به فقرا و مستمندان، ایتام و معلولان در آذربایجان شرقی وقف شده است.
وی افزود: خواهر این بانوی خیراندیش نیز سه دانگ دیگر از شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد تجاری را با تمامی انشعابات و ملحقات به مساحت ۲۰.۴۹ متر مربع به انضمام یک قطعه پارکینگ در شهر جدید سهند وقف کرد.
وی ادامه داد: ارزش هر متر مربع از این موقوفه نیز یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بوده و با دو نیت قرائت قرآن کریم و هزینه جهت تبلیغ و ترویج و تشویق به قرآن مبین و صرف در راه برّ و احسان و رسیدگی به فقرا و مستمندان، ایتام و معلولان در آذربایجان شرقی وقف شده است.
انتهای پیام/
۳ موقوفه جدید توسط بانوان شهر سهند به ثبت رسید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار