نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس:

غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است

1402/04/14 - 14:14 - کد خبر: 95710 نسخه چاپی

نصر: نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر اصلاح و عمق بخشیدن بر باور خود در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است واگر برای فرهنگ، تقدم منزلتی قائل بودیم و آن را به همه امور ترجیح می دادیم، امروز در دیگر عرصه ها نیز موفق بودیم.

به گزارش نصر، غلامرضا منتظری چهارشنبه، ۱۴ تیرماه در دومین روز از نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی گفت: در مدیریت شهری، گاه دنبال موفقیت هایی هستیم که لحظه ای بوده و ماندنی نیست. اما مدل دیگر موفقیت، طولانی مدت و با نگاه به آینده است.
وی باید در مدیریت فرهنگی دارای چشم انداز باشیم و بدون آن نمی توان انتظار موفقیت را داشت و همچنین بدون چشم انداز، دچار یکسری روزمرگی ها خواهیم بود و ریل گذاری خوبی نخواهیم داشت.
وی دعوت و بهره مندی از نخبگان کشوری در حوزه های مختلف را گام دیگر بعد از تعریف چشم انداز دانسته و گفت: نطام مسائل فرهنگی و اجتماعی هر شهرستان باید مشخص شده و هسته های مشورتی از شهرستان ها به خصوص جوانان به کار گرفته شوند.
منتظری بر لزوم نظرسنجی در امور مختلف تاکید کرد و گفت: باید در مباحث مختلف، نیازسنجی کرده و از سوی دیگر با شیوه های جذاب، مباحث فرهنگی خود را مطرح کنیم.
نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رعایت اخلاق حرفه‌ای در احقاق حقوق شهروندی را از جمله وظایف شوراهای اسلامی شهرها عنوان کرد و اعضای این شوراها را به پذیرش نقدهای مطرح شده دعوت کرد.
شایان به ذکر است که دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی، با حضور صاحب‌نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار