معاون شهردار تبریز عنوان کرد:

هم‌افزایی بین ارگان‌ها برای شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری

1402/04/14 - 13:48 - کد خبر: 95707 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ بر ضرورت هم‌افزایی بین ارگانها برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری تبریز تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمد عزتی در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری تبریز با تفکیک همایش به دو بخش مجزا از لحاظ اهداف حضور مخاطب و شرکت کنندگان، گفت: عده ای برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش های صنعت، علمی، فرهنگی، سلامت و... به تبریز می آیند، بخش دوم شامل مطرح کردن تبریز، جایگاه این کهن شهر در منطقه و رویدادی به عنوان همایش سرمایه گذاری بعد از یک دهه است.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تبریز افزود: براساس مکاتبات انجام شده، برنامه ها و فرصتهای سرمایه گذاری تبریز با همکاری تمامی ارگانها مثل اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و... جمع بندی شده و با تشکیل کارگروهی نتایج استخراج و جمع بندی خواهد شد.
عزتی با تاکید بر اهمیت دعوت و جذب همکاری شرکتهای دانش بنیان اظهار کرد: با هم‌افزایی بین ارگانها، خروجی جلسات و توافقات بصورت جمع بندی شده بررسی خواهد شد.
رئیس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری ۲۰۲۳ تبریز گفت: تصمیم گرفته شده محتوای همایش از توانمندی ها به صورت منسجم شامل یک بسته و کتابچه تهیه و تدوین به چند زبان و به شکل مجازی و فیزیکی برای شرکت کنندگان ارائه، همچنین بهتر است قبل از همایش در سایت همایش و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام/
هم‌افزایی بین ارگان‌ها برای شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار