مدیرکل تعزیرات حکومتی استان؛

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی بیش از یک‌هزار میلیارد ریال جریمه شدند

1402/04/14 - 11:09 - کد خبر: 95686 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از یک‌هزار و ۱۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، روز چهارشنبه در گفت و گوی افزود: این میزان جریمه در جریان رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۱۱۰ پرونده تخلف در این حوزه برای متخلفان صادر شده است.
وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال گذشته نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹ پرونده تخلف در این حوزه، برای متخلفان حدود یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال جریمه صادر شده بود، اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال یک هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام این استان وارد شده و رسیدگی به ۱۵۰ پرونده تخلف نیز در جریان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی متخلفان حوزه کالا و خدمات نیز در واحدهای اجرای احکام استان به پرداخت بیش از ۶۳۸ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
حضرتی، با اشاره به اینکه این میزان جریمه پس از رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۶۲۱ پرونده تخلف در این حوزه صادر شده است، ادامه داد: در سه ماه نخست سال گذشته نیز به دنبال رسیدگی به چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف، متخلفان این حوزه بیش از پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه شده بودند.
وی یادآور شد: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۷۵۶ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و در زمان کنونی رسیدگی به ۲۱۷ پرونده تخلف در این حوزه ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۷۷ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان این حوزه بیش از ۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جریمه صادر شده است.
حضرتی، میزان جریمه صادر شده برای متخلفان حوزه بهداشت، دارو و درمان در سه ماه نخست سال گذشته را سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۲۵۴ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی و مختومه شده بود.
وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال نیز ۱۸۳ پرونده تخلف در این حوزه به واحدهای اجرای احکام وارد شده و رسیدگی به ۱۲ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.
در سال گذشته اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به پرداخت بیش از ۲۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از چهار هزار و ۶۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال و در حوزه بهداشت، دارو و درمان حدود ۳۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه شدند.
انتهای پیام/
قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی بیش از یک‌هزار میلیارد ریال جریمه شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار