خبر/

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در تبریز گشایش یافت

1402/04/13 - 21:55 - کد خبر: 95660 نسخه چاپی

نصر: بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری عصر (سه شنبه) در محل دامی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش نصر، این نمایشگاه تا ۱۶ تیر ماه و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در سالن های پروین اعتصامی و امیرکبیر دایر است و تجار، بازرگانان و فعالان بخش کشاورزی و علاقمندان می توانند از آخرین تحولات و فناوری حوزه مایشن آلات کشاورزی در این محل بازدید کنند.
استان های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، همدان، فارس، مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، چهار محال و بختیاری، زنجان، خوزستان، کردستان، مرکزی و لرستان دستاوردها و ماشین آلات و تجهیزات خود را در زمینه های خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل و داروهای دامپزشکی، لوازم مرغداری ها و دامداری ها، آبزی پروری، زنبورداری، ادوات کشاورزی و کود به نمایش گذاشته اند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال نیز با هدف ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان آذربایجان شرقی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان برپا شده است.
اکبر فتحی اظهار کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل بیشتر و به نمایش گذاشتن محصولات دانش‌بنیان نیز است که از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری این نمایشگاه ها حمایت می‌کند و کشاورزان می‌توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره‌برداری کنند.
فتحی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های مربوط به ایجاد زنجیره ارزش را در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم تا بازدیدکنندگان در جریان ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی قرار گیرند.
وی بیان کرد: از آنجاییکه بخش کشاورزی یکی از حوزه های تولیدی و اقتصادی است و فعالان این بخش می توانند در تحقق شعار سال نقش آفرین باشند.
انتهای پیام/
نمایشگاه تخصصی کشاورزی در تبریز گشایش یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار