رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تبریز:

اصلی ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حوزه عملکرد مدیران است

1402/04/13 - 15:02 - کد خبر: 95654 نسخه چاپی

نصر: رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اصلی ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.

به گزارش نصر از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، حجه الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ستاد استان آذربایجان شرقی حضور یافت.
 
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد استان، وجود  نماینده معزز ولی فقیه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آیت الله آل هاشم را برکتی الهی خوانده و از هدایت های مدبرانه وی و حمایت های استاندار جهادی و انقلابی استان، در برنامه های ستاد استان تقدیر و تشکر نمود.
 
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با ستاد امر به معروف استان ذیل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت عنوان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات زیر نظر ستاد استان و نیز برخورد ستاد با خاطیان از قانون تاکید نموده و افزود: اصلی ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.
 
صدیقی در ادامه بر تربیت  هر چه بیشتر مربیان و اعزام گسترده آن ها به مساجد و ادارات و ... جهت تبیین سیاست های ستاد و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر به عموم مردم  تاکید نمود.
 
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه ضمن اشاره به توافق سه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، قوه قضائیه و بسیج مستضعفین افزود:  علاوه بر اقدامات ایجابی بایستی ضمن شناسایی افراد متعهد و معتمد، تقویت جدی ضابطان قضایی امر به معروف و نهی از منکر از طریق تسهیل و تعجیل در انجام  اقدامات قانونی توسط طرفین توافق صورت پذیرد.
 
در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اهتمام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اجرای احکام و حدود الهی در جامعه، به ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ پرداخت.
 
انتهای پیام/
اصلی ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حوزه عملکرد مدیران است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار