معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

آمادگی آذربایجان شرقی برای اجرای طرح منظومه های روستایی

1402/04/13 - 14:01 - کد خبر: 95636 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای اجرای برنامه آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی در چندین شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، ذاکری ظهر امروز در جلسه بررسی و شروع اجرای طرح های آبادانی و پیشرفت در سطح روستاهای آذربایجان شرقی افزود: هدف از اجرای این طرح ساماندهی روستاها در قالب مجموعه های روستایی به منظور خدمات رسانی بهتر و موثرتر است.
وی تصریح کرد: این‌ برنامه با توجه به ابعاد و جنبه های محیط طبیعی بوم شناختی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به شناخت ظرفیت ها و محدودیت های توسعه مراکز و کانون‌های سکونتی و فعالیتی درون شبکه می پردازد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم مشارکت و حضور چشمگیر مردم در اجرای طرح های مختلف گفت: استفاده از سرمایه های بخش خصوصی در توسعه روستاها نقش مهمی در پیشبرد توسعه مناطق محروم دارد و باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: حمایت، هدایت و نظارت سه وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در این راستا برای اجرای طرح های مختلف که موجب توسعه روستاها شود، از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.
سروری با اشاره به اینکه روستاهای آذربایجان شرقی ظرفیت های زیادی برای تولید اشتغال و ثروت دارند افزود: مهاجرت معکوس به روستاهای استان در حال انجام است و بنیاد مسکن می کوشد با تسهیل روند مهاجرت، آبادانی روستاها را سرعت ببخشد.
انتهای پیام/
آمادگی آذربایجان شرقی برای اجرای طرح منظومه های روستایی خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار