خبر/

افزایش همکاری های انجمن خانه‌ داران کتابخوان تبریز با بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی 

1402/04/12 - 19:04 - کد خبر: 95594 نسخه چاپی

نصر: انجمن خانه‌داران کتابخوان تبریز در بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی صاحب اتاق کار مستقل شد.

به گزارش نصر، در نخستین همکاری مشترک بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی با انجمن خانه داران کتابخوان تبریز که با موضوع نقد و بررسی کتاب هنر شفاف اندیشیدن برگزار می شد، بنیاد ایرانشناسی استان با درخواست مسئولان انجمن، مبنی بر اختصاص یک اتاق کار برای انجام فعالیت های فرهنگی و علمی موافقت نمود.  
در این جلسه طاهری خسروشاهی، رئیس بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ها و کارنامه درخشان انجمن خانه داران کتابخوان شهر تبریز، ضمن ابراز تاسف از اینکه این انجمن، تاکنون فاقد مکانی ثابت و مناسب برای برگزاری جلسات و نشستهای خود بودند، درباره تخصیص یک اتاق مستقل برای این انجمن مردم نهاد فرهنگی، در ساختمان بنیاد ایرانشناسی شعبه آذربایجان شرقی، قول مساعد داد و درخواست مسولان انجمن را پذیرفت. 
گفتنی است انجمن خانه داران کتابخوان تبریز، انجمنی مردم نهاد در شهر تبریز است که توسط جمع کثیری از زنان خانه دار و در عین حال اهل قلم و فرهنگ اداره می شود. این انجمن به صورت هفتگی و ماهانه، اقدام به برگزاری سلسله جلسات و نشست هایی علمی و فرهنگی با موضوعات متنوع تاریخی، ادبی و به ویژه نقد و بررسی کتاب می کنند و در جلسات آنها، به صورت میانگین، حدود صد نفر از خانم های خانه دار اهل فرهنگ، شرکت می کنند و کتابی را که در یک ماه اخیر، مطالعه کردند، نقد و بررسی می نمایند.
انتهای پیام/
افزایش همکاری های انجمن خانه‌ داران کتابخوان تبریز با بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار