مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد:

بازدارندگی دانش بالای نظامی ایران در برابر دشمنان

1402/04/12 - 18:31 - کد خبر: 95593 نسخه چاپی

نصر: مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا گفت: دانش نظامی و قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است و آن را به روز رسانی کرده اند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ حسام هاشمی در جمع فرماندهان و پایوران ارتش در مراغه افزود: برای حفظ قدرت بازدارندگی کشور باید دانش نظامی نیرو‌های مسلح هر روز تقویت شود.
وی اضافه کرد: دشمن هر لحظه روحیه جنگندگی و دانش نظامی نیرو‌های مسلح را رصد می‌کند و تا زمانی که نیرو‌های مسلح در آمادگی کامل باشند توطئه‌ دشمنان نقش برآب است.
مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: آمادگی نظامی و روحیه دفاعی ایران باید هر روز تقویت و به نسل‌ های آینده منتقل شود.
وی با بیان اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس به ایران حمله و پس از آن بار‌ها کشورمان را تهدید کرده اند افزود: رهبری مقتدرانه ولایت، همبستگی ملی و آمادگی نیرو‌های مسلح مانع نفوذ و طمع دشمنان شده است.
سرتیپ هاشمی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و افتخار ایران است و یگان‌های ارتش در کنار دیگر نیرو‌های مسلح برای کشور عزت آفریده اند.
مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: جانفشانی‌های ارتش در دوران دفاع مقدس از شمال غرب گرفته تا جنوب و حتی در مقابله با کومله و دموکرات هیچگاه فراموش نخواهد شد و نیروهای امروز ارتش وارثان شهیدان و ارتشیان دوران دفاع مقدس هستند.
انتهای پیام/
بازدارندگی دانش بالای نظامی ایران در برابر دشمنان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار