معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:

سلامت اداری در گرو توزیع عادلانه منابع و امکانات است

1398/09/25 - 12:51 - کد خبر: 9558 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که سلامت اداری در گرو توزیع عادلانه منابع و امکانات است، گفت: آفت ساختار اداری، نه کمبود منابع و امکانات بلکه تبعیض در توزیع منابع است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حمیدرضا قاسم‌زاده در جمع کارکنان فرمانداری تبریز، افزود: اگر همه کارکنان دستگاه‌های اداری از منابع و امکانات به نحو عادلانه بهره‌مند باشند جای نگرانی از بابت سلامت اداری نیست و مدیران باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.
وی با بیان این‌که اصلاح فرآیندها در ساختار اداری در دستور کار استانداری است، افزود: این موضوع از طریق بررسی وضعیت موجود، مهندسی فرآیندها و حذف فرآیندهای موازی و متداخل انجام می‌شود که البته کاری زمان‌بر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تقویت حس نوع‌دوستی، همکاری و مشارکت در دستگاه‌های اداری تأکید کرد و گفت: امور اداری با زور و اجبار پیش نمی‌رود و اگر روحیه مشارکت و همکاری در ادارات حاکم باشد بسیاری از مشکلات قابل رفع است.
وی افزود: استفاده از مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و داوطلبان مردمی و تقویت روحیه خیرخواهی در پیشبرد امور نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
قاسم زاده با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، افزود: دشمن به بهانه‌های مختلف از تحریم‌های اقتصادی گرفته تا تحریم شخصیت‌ها، قصد اعمال فشار بر ملت ایران را دارد اما این اقدامات هیچ تاثیری در روحیه استکبارستیزی مردم ما نخواهد داشت.
وی با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، گفت: تبریز آخرین فرمانداری بود که مورد بازدید قرار گرفت و نتیجه این بازدیدها و بررسی‌های صورت گرفته از منابع و امکانات موجود فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان به زودی در قالب گزارشی تهیه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ فرماندار تبریز و تعدادی از کارکنان این فرمانداری نیز در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی پیش از این نشست از بخش‌های مختلف فرمانداری تبریز و بخشداری خسروشاه بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام /
سلامت اداری در گرو توزیع عادلانه منابع و امکانات است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار