خبر/

جوانان تبریزی در جایگاه سوم المپیاد جهانی رباتیک روسیه

1402/04/12 - 14:20 - کد خبر: 95578 نسخه چاپی

نصر: «تیم هوشمان تبریز» به مربی گری سینا طاوسلی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای موفق به کسب مقام سوم جهانی در المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳ شد.

به گزارش نصر، المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳ یک رقابت جهانی مرتبط با رباتیک است که در این رقابت، تیم‌های رباتیک از سراسر دنیا شرکت می‌کنند و به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای جهانی رباتیک شناخته شده است.
المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳، در این دوره مسابقات با موضوع ارتباطات جهانی و حمل و نقل در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ ماه جون میلادی برگزار شد.
سینا طاوسلی مربی تیم‌ ملی رباتیک و مدال آور که از شرکت کنندگان در مسابقات روسیه بود، در گفتگو با نصر گفت: روز اول  روز آماده سازی تیم ها برای شرکت در المپیاد بود و روز دوم تیم ها در ۴ گروه ۲ نفره داوری شدند که بیش از ۲۰۰ تیم از ۱۷ کشور شرکت کرده بودند .
وی ادامه داد: روز سوم، ۸ تیم برتر دوباره توسط ۴ گروه جدید داوری شدند که تیم «هوشمان تبریز» هم جزو این تیم های برتر بود .
این مربی جوان  تیم‌ ملی رباتیک اضافه کرد: عصر روز جمعه مراسم اختتامیه برگزار شد و «تیم هوشمان تبریز» با مشارکت محمد حسین اسدی نعمتی و آرین سلماسی و به مربی گری سینا طاوسلی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای موفق به کسب مقام سوم جهانی شد.
انتهای پیام/
جوانان تبریزی در جایگاه سوم المپیاد جهانی رباتیک روسیه گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   مریم   10 ماه پیش  

احسنت بر جوانان تبریزی عضو تیم هوشمان تبریز که باعث افتخار ایران شدند .

پاسخ   فرزین   10 ماه پیش  

آفرین، شما افتخار ما هستید. آرزوی موفقیت های بیشتر شما را در آینده دارم.
پژوهشیار