رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

نوسازی اتوبوس‌ های شهری ارومیه پس از ۲۰ سال محقق شد

1402/04/12 - 12:50 - کد خبر: 95568 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از دغدغه‌های مردم به روزرسانی ناوگان عمومی شهری است که خوشبختانه سال گذشته توانستیم قسمت قابل توجهی از این ناوگان را نوسازی کنیم.

به گزارش نصر، نقی کریمی روز دوشنبه در جمع اهالی منطقه یک ارومیه با تاکید بر لزوم توجه جدی مدیران به خواسته‌های مردمی افزود: شورای شهر در کنار مردم است و به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حل چالش‌های اجتماعی و شهری عموم همشهریان است.
وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ۲۰ ساله مردم شهر ارومیه، اتوبوس‌های فرسوده شهری است که پس از مصوبات شورای شهر توانستیم ۵۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان شهری ارومیه را به روز رسانی کنیم.
کریمی ادامه داد: در ۲۰ سال گذشته برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ چنین اتفاقی افتاد که حدود ۵۵ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری ارومیه خریداری و ناوکان نوسازی شود که این اتوبوس‌ها به تدریج به چرخه حمل و نقل شهری افزوده می‌شود.
وی در خصوص هزینه نوسازی اتوبوس‌های داخل شهری ارومیه اضافه کرد: برای خرید ۵۵ دستگاه اتوبوس جدید از محل اعتبارات شهری و محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.
وی در خصوص آسفالت معابر نیز یادآور شد: ۷۰ درصد از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری در مناطق محروم و کم برخوردار انجام شده البته حدود ۶۰۰ هزار مترمربع معابر ارومیه در سال گذشته آسفالت ریزی شده بود.
کریمی با اشاره به شعار اجرای نهضت آسفالت در ارومیه گفت: ما توانستیم در طول هفت سال گذشته برای اولین بار حدود ۶۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه را با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در یک و نیم سال گذشته زیرسازی و آسفالت ریزی کنیم.
وی تاکید کرد: لکه گیری، زیرسازی، آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و پوشش کانال‌های آب‌های سطحی در کنار دیگر خدمات شهری از جمله أمور شهرداری ارومیه در ۲ سال اخیر است که درصدد رفع چالش‌های شهری هستیم.
انتهای پیام/
نوسازی اتوبوس‌ های شهری ارومیه پس از ۲۰ سال محقق شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار