هافبک ماشین‌سازی تبریز؛

نیم نگاهی به پیروزی مقابل استقلال داریم

1398/09/25 - 12:35 - کد خبر: 9554 نسخه چاپی

نصر: هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال تیم خوبی است و ما بازی سختی مقابل این تیم تجربه خواهیم کرد اما نیم نگاهی به پیروزی در این دیدار داریم.

به گزارش نصر به نقل از  تسنیم، احمدرضا زنده روح در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره دیدار پنجشنبه ماشین‌سازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه سخت است و ما هم صد درصد کار سختی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خواهیم داشت. با این حال قطعاً کادر فنی ما استقلال را آنالیز می‌کند و تدابیر خاصی برای این دیدار می‌اندیشد.
وی با بیان اینکه ماشین‌سازی مقابل استقلال نیم نگاهی به پیروزی هم دارد، یادآور شد: استقلال در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است و فکر می‌کنم که یک امتیاز دیدار مقابل این تیم برای ما بد نباشد، چون خارج از خانه بازی می‌کنیم. با این حال نیم نگاهی هم به پیروزی داریم.
بازیکن تیم ماشین‌سازی در مورد شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در دقایق پایانی عنوان کرد: مقابل صنعت نفت منطقی بازی کردیم و می‌توانستیم مقابل این تیم بازنده نباشیم.
از اول هم می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت اما یک بازی خیلی خوب را ارائه دادیم. در دقایق پایانی متاسفانه یک لحظه دچار اشتباه شدیم و بازی را واگذار کردیم.
انتهای پیام/
نیم نگاهی به پیروزی مقابل استقلال داریم خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار