خبر/

قرارداد سرمربی تیم فوتبال مس سونگون تمدید شد

1402/04/11 - 13:14 - کد خبر: 95486 نسخه چاپی

نصر: قرارداد یوسف بخشی زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس سونگون آذربایجان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در نخستین فصل حضور خود در فوتبال با هدایت بخشی زاده موفق به صعود از لیگ دسته دو به دسته یک شد.
بر این اساس اعضای هیات مدیره باشگاه مس سونگون با بررسی شرایط و اهداف پیش‌روی باشگاه، حکم بخشی‌زاده را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال مس سونگون آذربایجان تمدید کردند.
تیم فوتبال مس سونگون در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور با کشب ۵۴ امتیاز از ۲۴ بازی و قرار گرفتن در رده نخست گروه دو رقابت ها، به رقابت های لیگ دسته یک صعود کرد.
باشگاه مس سونگون آذربایجان در رشته های فوتسال، فوتبال، والیبال، دو ومیدانی، شیرجه، شطرنج، شمشیربازی و کوهنوردی به صورت حرفه ای تیمداری می کند.
تیم فوتسال پرافتخارترین تیم ورزشی این باشگاه است که تاکنون در پنج دوره موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شده است و تیم والیبال نیز که تا هفته های پایانی شانس صعود به لیگ برتر را داشت در بازی های پایانی نتوانست این درخشش را ادامه دهد و از صعود به لیگ برتر جاماند.
سایپا تهران، فجرسپاسی، خیبر خرم آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان‌گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج فارس بندرماهشهر (۱۳ تیم فصل قبل) نفت مسجدسلیمان و مس کرمان (۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر) و مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان (سه تیم صعود کننده از لیگ دو) ۱۸ تیمی هستند که در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ یک حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
قرارداد سرمربی تیم فوتبال مس سونگون تمدید شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار