مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ایجاد نشاط برای جوان و نوجوان در مساجد، آینده انقلاب را تضمین می کند

1402/04/11 - 13:11 - کد خبر: 95480 نسخه چاپی

نصر: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با تاکید بر اجرای برنامه های بانشاط برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، گفت: ایجاد نشاط برای جوان و نوجوان در مساجد، آینده اسلام و انقلاب را تضمین می‌کند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام کمال الدین خداداده روز یکشنبه در مراسم افتتاح نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور با عنوان «آرمان فرهنگ و هنر» در تبریز، افزود: راه‌اندازی نخستین کانون دهه هشتادی، به منزله ایجاد تحول در کانون های مساجد با حضور آرمان ها و تشکیلات جوان و نوجوان است.
وی با قدردانی از ابتکار عمل ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در راه‌اندازی کانون های دخترانه و پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز، اظهار کرد: ماموریت جدی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فعال کردن پایگاه فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است.
حجت الاسلام خداداده، ادامه داد: توجه به امور تربیتی در مساجد را لازمه کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و اظهار کرد: در زمان کنونی نیازمند نقش‌آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به واسطه حضور جوانان مومن و مسجدی هستیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این ستاد گفت: پس از راه اندازی نخستین کانون دخترانه دهه هشتادی کشور در تبریز، بازخورد بسیار مطلوبی از سراسر کشور دریافت شد بنابراین نسبت به راه اندازی کانون پسرانه دهه هشتادی اقدام شد.
مرتضی شفیعی، افزود: این مهم با همت جوانان مسجد ملااحمد و جمعی از فعالان مسجدی خلاق و هنرمند تبریزی با عنوان کانون فرهنگی هنری «آرمان فرهنگ و هنر» محقق شد.
در این مراسم از حجت الاسلام حسین قدوسی به واسطه ده‌ها سال تلاش فرهنگی و تبلیغی مساجد کشور تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
ایجاد نشاط برای جوان و نوجوان در مساجد، آینده انقلاب را تضمین می کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار