رئیس دفتر فنی و مهندسی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

پیست تارتان ورزشگاه یادگار تبریز در حال تعویض است

1402/04/11 - 11:59 - کد خبر: 95469 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیر سیسیتم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شده است.

به گزارش نصر، عطا شرفشاهی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعویض پیست تارتان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، افزود: اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیرات سیستم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از چند روز پیش آغاز شد.
رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در پروژه تعویض پیست تارتان حدود ۱۴.۵ میلیارد تومان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سرمایه گذاری شده و تکمیل آن حدود ۴ ماه زمان خواهد برد.
شرفشاهی اذعان داشت: با توجه به زمان کافی برای رفع ایرادات سیستم گرمایشی چمن این ورزشگاه، تعمیرات کامل این سیستم نیز آغاز شده و حدود ۴.۵ میلیارد تومان برای رفع نواقص این سیستم و تعمیر موتورخانه وو همچنین بخش‌های کنفرانس خبری هزینه خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای رفع ایرادات این ورزشگاه به صورت شبانه روزی تلاش می‌شود و با توجه به پیشرفت و وضعیت این پروژه اخلالی در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایجاد نخواهد کرد.
شرفشاهی یادآور شد: تعمیر سیستم هیتینگ چمن نیز تا زمان شروع فصل سرما به پایان خواهد رسید و مشکلی در فصل زمستان در خصوص چمن این ورزشگاه نخواهیم داشت.
انتهای پیام/
 پیست تارتان ورزشگاه یادگار تبریز در حال تعویض است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار