رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیر سیسیتم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

1402/04/11 - 09:59 - کد خبر: 95451 نسخه چاپی

نصر، رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیرات سیستم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، عطا شرفشاهی، رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در تشریح این خبر گفت: اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیرات سیستم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از چند روز پیش آغاز شد.
وی افزود: در پروژه تعویض پیست تارتان حدود 14.5 میلیارد تومان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سرمایه گذاری شده و تکمیل آن حدود چهار ماه زمان خواهد برد.
شرفشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کافی برای رفع ایرادات سیستم گرمایشی چمن این ورزشگاه، تعمیرات کامل این سیستم نیز آغاز شده و حدود 4.5 میلیارد تومان برای رفع نواقص این سیستم و تعمیر موتورخانه بخش های کنفرانس خبری هزینه خواهد شد.
رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: برای رفع ایرادات این ورزشگاه به صورت شبانه روزی تلاش می شود و باتوجه به پیشرفت و وضعیت این پروژه اخلالی در برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایجاد نخواهد کرد. همچنین تعمیر سیستم هیتینگ چمن نیز تا زمان شروع فصل سرما به پایان خواهد رسید و مشکلی در فصل زمستان در خصوص چمن این ورزشگاه نخواهیم داشت.
انتهای پیام/
اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیر سیسیتم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار