فرماندار جدید هشترود معرفی شد/

معاون استاندار آذربایجان شرقی: شعار دولت مردمی با تلاش دولتمردان به منصه ظهور برسد

1402/04/10 - 13:15 - کد خبر: 95404 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شعار دولت قوی و مردمی باید با تلاش دولتمردان در مناطق مختلف به منصه ظهور برسد تا شاهد ایران قوی باشیم.

به گزارش نصر، تراب محمدی، شنبه ۱۰ تیرماه، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار هشترود، با بیان اینکه منافقین در آلبانی گرفتار اعمال جنابتکارانه خود شده‌اند؛ افزود: آمریکا، اسرائیل، فرانسه و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند اما هیچ اثری از رعایت حقوق انسانی در آن اماکن دیده نمی شود و روز به روز گرفتار مشکلات داخلی خود می شوند.
وی اظهار کرد: فرمانداران باید توصیه‌های دولت و استاندار را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بیشتر در خدمت مردم و شهرستان خود باشند.
محمدی اضافه کرد: فرمانداران باید با ائمه جمعه‌، شورای تامین و سایر ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند و نماینده عالی دولت باید حول محور وحدت در شهرستان حرکت کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندار باید امید آفرین و صادق الوعده باشد؛ اضافه کرد: همه قول هایی که به مردم داده شده باید انجام گیرد و اگر وعده ای به سرانجام نرسیده است فرماندار باید در گزارشات خود نسبت به عدم انجام وعده ارائه شده، توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم برساند.
در پایان این مراسم ابوالفضل پاشایی به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از تلاش های ۱۷ ماهه علیرضا توری تجلیل شد.
پاشایی پیش از این فرماندار بستان آباد بود، علیرضا توری نیز هفته گذشته به عنوان فرماندار بستان آباد معرفی شد.
انتهای پیام/
معاون استاندار آذربایجان شرقی: شعار دولت مردمی با تلاش دولتمردان به منصه ظهور برسد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار