شهردار تبریز:

رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود

1402/04/10 - 09:44 - کد خبر: 95379 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از برگزاری رویداد پیاده‌روی خانوادگی همزمان با عید بزرگ غدیر خم خبر داد و گفت: شهرداری تبریز به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت و امامت، برنامه‌های گسترده و متنوعی در سطح شهر تدارک دیده است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری تبریز با پیش‌بینی برنامه‌هایی متنوع، در تکاپوی گرامیداشت و برگزاری شکوهمند بزرگترین عید مسلمانان و شیعیان برآمده است.
هوشیار با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ پیاده روی خانوادگی با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم برنامه پیاده‌روی خانوادگی در دو مسیر و با برنامه های متنوع و مختلف پیش بینی شده است.
وی افزود: این رویداد بزرگ در دو مسیر برپا خواهد شد که مسیر نخست شامل میدان شهید بهشتی تا مصلی اعظم امام خمینی (ره) و مسیر دوم میدان فجر (باغ گلستان) تا مصلی اعظم امام خمینی (ره) خواهد بود.
شهردار تبریز ادامه داد: این مراسم ساعت ۱۸ روز پنج شنبه -۱۵ تیرماه- در مبداء های مشخص شده در دو مسیر آغاز خواهد شد و در طول مسیر نیز ۱۰ نقطه جهت اجرای برنامه های نورافشانی پیش بینی شده است.
هوشیار از اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، مذهبی و... در طول مسیر این رویداد بزرگ پیاده روی خبر داد و گفت: مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با برپایی نمایشگاه های مناسبتی و ویژه در این دو مسیر همراه شهروندان تبریزی خواهند بود.
وی یادآور شد: اجرای برنامه توسط گروههای فرهنگی برجسته، برپایی ایستگاه های صلواتی و... از دیگر بخش های این رویداد بزرگ خواهد بود.
شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: در انتهای این برنامه که در محل محوطه مصلی اعظم امام خمینی (ره) برپا خواهد شد، به قید قرعه از میان شرکت کنندگان برای ۱۴ نفر هزینه سفر به کربلای معلی و برای ۱۴ نفر نیز دوچرخه اهداء می شود.
هوشیار با دعوت از کلیه شهروندان تبریزی برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی گفت: شهرداری تبریز با گرامیداشت اعیاد بزرگ و مهم شیعیان تلاش دارد همواره در کنار مردم بوده و برای ترویج روحیه نشاط و شادابی اقدام کند.
انتهای پیام/
رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار