رییس سازمان هواپیمایی:

پروازهای ایران و روسیه از شهرهای بیشتری برقرار می‌شود

1402/04/09 - 12:30 - کد خبر: 95343 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: افزایش پروازها بین ایران و روسیه از شهرهای بیشتری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نصر، برنامه توسعه شبکه پروازی بین المللی همزمان با افزایش سطح تعاملات منطقه‌ای در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد و در همین راستا پیش تر رییس سازمان هواپیمایی از توسعه شبکه پروازی بین ایران و عربستان خبر داده بود.
«محمد محمدی بخش» امروز جمعه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با اشاره به آخرین سفر خود به روسیه درباره جزییات تفاهمات مربوط به بخش هوایی، گفت: اخیرا توافقنامه مهمی در حوزه آموزش، تعمیر و نگهداری هواپیماها در بالاترین سطح بین دو کشور امضا شده است.
معاون وزیر راه افزود: همزمان افزایش پروازها به شهرهای بیشتری از ایران و روسیه در دستور کار قرار دارد که‌ مورد توافق قرار گرفت و با مشارکت ایرلاین‌های دو کشور انجام خواهد شد.
وی از گفت‌وگو با روسیه برای پذیرش استانداردهای هوایی دو کشور خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت گردشگری و افزایش پروازی در همین راستا ادامه خواهد داشت.
به گفته رییس سازمان هواپیمایی توافقنامه‌های اخیر دو کشور در حوزه هوایی بسیار مهم است و برای توسعه حمل و نقل هوایی دو کشور اهمیت دارد.
به گزارش ایرنا، ایران و روسیه سال گذشته نیز تفاهم‌نامه همکاری در راستای فراهم ساختن امکان صادرات قطعات و تجهیزات تولید شده در ایران به روسیه و همچنین انجام امور تعمیراتی و پشتیبانی فنی هواپیماهای روسی توسط مراکز تعمیراتی کشور امضا کرده بودند.
انتهای پیام/ 
پروازهای ایران و روسیه از شهرهای بیشتری برقرار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار