رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد؛

شادمانی تبریز به برکت اعیاد قربان تا غدیر

1402/04/08 - 14:51 - کد خبر: 95311 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، در فاصله زمانی عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی با اشاره به برنامه های گسترده پیش‌بینی شده برای برگزاری در تمامی سطح شهر توسط این سازمان و همراهی شهرداری مناطق و مدیریت های فرهنگی آنها، اظهار کرد: با توجه به درخواست مردمی در بازخوردهای دریافت شده و علاقمندی به استمرار برنامه های متنوع و منطبق بر نشاط اجتماعی، سازمان توجهی ویژه به این موضوع دارد و برای تحقق این امر متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های گسترده ای پیش‌بینی شده است.
وی افزود: برای عید قربان و عید غدیر نیز به دلیل اهمیت و جایگاهی که در میان اجتماع ما دارد، برنامه هایی در نظر گرفته شده که در آن متناسب با ذائقه های فرهنگی شهروندان و نیز توجه به مناسبت های آن، با محتواهایی دینی، آئینی و مذهبی دنبال خواهد شد.
به گفته نصیربیگی، این برنامه ها در سطح مناطق و با محوریت مساجد هر منطقه پیش بینی شده و با همراهی شهروندان متدین تبریزی اجرایی می شوند.
وی با دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این سلسله جشن ها تصریح کرد: امیدواریم در برنامه هایی که توسط مدیریت های فرهنگی مناطق و در مناطق مختلف شهرداری تبریز، با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار می شود، زمینه هایی برای بسط نشاط اجتماعی و نیز توجه به شعائر و مناسک آئینی فراهم شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با دعوت از عموم شهروندان، ابراز امیدواری کرد شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها به ویژه در سالروز عید سعید غدیر خم و در دهه امامت باشیم.
لازم به ذکر است، عید قربان تا عید غدیر برابر فاصله زمانی هشتم تا ۱۶ تیر، خواهد بود و برنامه های پیش‌بینی شده شهرداری تبریز، در این فاصله زمانی در تمام نقاط شهر برگزار و دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/
شادمانی تبریز به برکت اعیاد قربان تا غدیر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار