رئیس هیات جودو آذربایجان‌غربی؛

مسابقات قهرمانی جودو کشور در ارومیه برگزار می‌شود

1398/09/25 - 10:30 - کد خبر: 9529 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات جودو آذربایجان‌غربی گفت:مسابقات قهرمانی جودو کشور در دو رده آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، محسن آقاپور رئیس هیات جودو آذربایجان‌غربی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور اظهار کرد: این مسابقات پس از ۴۰ سال برای نخستین مرتبه در دو رده آقایان و بانوان در این شهر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مسابقات ۳۲ تیم  شامل دو تیم از استان شرکت کرده و روئسای فدراسیون چهار کشور عراق، ترکیه، آذربایجان و عراق نیز حاضر می‌شوند.
رئیس هیات جودو آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین مسابقات جودوی قهرمانی کشور از ۲۵ آذر با ورود بانوان آغاز شده و مسابقات آنها روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر برگزار می‌شود.
وی افزود: در مجموع در مسابقات قهرمانی کشور ۴۰۰ نفر ورزشکار و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی حضور داشته و تمامی استان‌ها با تیم کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.
آقاپور با تاکید بر اینکه هدف هیات جودو در میزبانی این مسابقات، قهرمانی نیست بیان کرد: چون روزگاری ورزش جودوی استان از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار بود اما متاسفانه هم‌اکنون افت کرده و بنابراین این هیات به دنبال احیای جودو است.
وی گفت: در گذشته لیگ جودو برگزار نشده بود اما هم‌اکنون لیگ نونهالان و بزرگسالان در استان برگزار می‌شود تا این رشته تقویت شود.
رئیس هیات جودو آذربایجان‌غربی در ادامه اظهار کرد: تاریخ ورود آقایان نیز به مسابقات قهرمانی کشور روز 28 آذر بوده و مسابقات آنها 29 و 30 آذر در هفت وزن برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه آکادمی جودو در تمامی استان‌های کشور تشکیل شده است افزود: در ارومیه نیز پس از تحویل دو هزار متر زمین در خیابان حسنی، یک آکادمی با همکاری استانداری آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/
مسابقات قهرمانی جودو کشور در ارومیه برگزار می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار