فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف ۶۷ دستگاه رمز ارز در تبریز

1402/04/07 - 15:33 - کد خبر: 95275 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف تعداد ۶۷ دستگاه رمز ارز و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یک باب منزل مسکونی در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام اداره برق شهرستان تبریز مبنی بر استفاده بیش از حد برق در یک واحد منزل مسکونی در یکی از محلات تبریز موضوع در دستور ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان قرار گرفت.
وی در ادامه داد: ماموران پلیس پس از حصول اطمینان از موضوع و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل شناسایی شده تعداد ۶۷ دستگاه ماینر، ۱۰ عدد جعبه خالی ماینر، ۱۳ عدد پاور معیوب، یک دستگاه لپ تاپ و مودم مربوطه کشف و به کلانتری دلالت دادند.
محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌ های کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی خواهد کرد و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
کشف ۶۷ دستگاه رمز ارز در تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار