فرماندار:

تبریز در حوزه‌های مختلف به سرمایه گذار نیاز دارد

1402/04/07 - 13:40 - کد خبر: 95265 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ را قدم مثبتی در راستای توسعه اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و علمی شهر دانست و گفت: امروز تبریز در حوزه‌های مختلف نیاز به جذب سرمایه گذار دارد.

یونس فاتح در جلسه مشترک با رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز، در رابطه با همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، گفت: در این راستا با تمرکز کامل، مطالعه و برنامه ریزی شود و اتمسفر استان و شهرمان باید جذب سرمایه‌گذار باشد. از تمام دستگاه‌های اجرایی خواستاریم تا با همکاری و مشارکت در برگزاری این همایش در راستای رونق اقتصاد و سرمایه گذاری در شهر تلاش کنند.
فاتح افزود: برای احصای نیازهای شهر و تامین مطالبات شهروندان، پروژه ها و ضرورت‌ها به صورت اولویت بندی تدوین و مشخص شود، از سرمایه گذاران و شهروندان در داخل و خارج از کشور که علاقه مند به توسعه شهر باشند، به اندازه توان مالی دعوت به همکاری و سرمایه گذاری شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اهمیت جلب اعتماد و حس همدلی سرمایه گذاران اظهار کرد: بعد از اجرای پروژه‌های مهم سرمایه گذاری در شهر می توان مشخصات این سرمایه گذاران را به عنوان آبادگران شهر، در دیوار یادبودی در شهر نصب کرد تا ضمن قدردانی از تلاش و زحمات این سرمایه گذاران دیگران را نیز به همکاری در زمینه سرمایه گذاری، جذب و تشویق کرد.
انتهای پیام/
تبریز در حوزه‌های مختلف به سرمایه گذار نیاز دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار