خبر/

دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی مسافر ترکیه شدند

1402/04/07 - 13:24 - کد خبر: 95263 نسخه چاپی

نصر: دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی تیم‌ملی را در مسابقات آزاد تکواندو ترکیه همراهی می‌کنند.

به گزارش نصر، رقابت‌های آزاد تکواندو ترکیه (G۲) که به علت زلزله‌ی اخیر در این کشور به تعویق افتاده بود، طی روزهای ۱۶ و ۱۸ تیرماه در دو گروه مردان و زنان به میزبانی شهر آنکارا برگزار خواهد شد و به همین منظور تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ۱۳ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.
با صلاحدید کادرفنی تیم‌ملی، «میرهاشم حسینی» (وزن 74-) و «امیرمحمد بخشی» (وزن 80-) از آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها این تیم را همراهی خواهند کرد.
تیم‌ملی آقایان با ترکیب مهدی حاجی موسایی (وزن ۵۴- کیلوگرم)، ابوالفضل زندی (وزن ۵۸- کیلوگرم)، متین رضایی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، عرفان بزرگی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۷۴- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن ۸۰- کیلوگرم)، مهران برخورداری (وزن ۸۰- کیلوگرم)، آرین سلیمی (وزن ۸۷- کیلوگرم) و ابوالفضل عباسی (۸۷+ کیلوگرم) در این مسابقات شرکت می‌کنند.
بیژن مقانلو سکان هدایت تیم‌ملی تکواندو کشورمان را بر عهده دارد و مجید افلاکی نیز به عنوان مربی در این تیم فعالیت می کند.
یلدا ولی نژاد (۶۷- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (۷۳- کیلوگرم) در ترکیب تیم ملی بانوان به این مسابقات اعزام می‌شود، مهروز ساعی نیز به عنوان مربی، تیم‌ملی را همراهی می‌کند.
به گزارش ایسنا، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی در رقابت‌های آزاد بین‌المللی لبنان سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.
انتهای پیام/
دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی مسافر ترکیه شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار