دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان؛

سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد

1398/09/25 - 09:52 - کد خبر: 9520 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: سنگنورد منتخب این استان در رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به دو نشان طلا و یک نقره دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرشته وطن‌دوست امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در این رقابت‌ها که در بنگلور هند برگزار شد، محیا دارابیان در رده سنی نوجوانان A در  دو ماده سرعت و بولدرینگ به نشان طلا رسید و در ماده لید نیز به مدال نقره دست یافت.
وی با بیان اینکه این مسابقات از پنجشنبه (۲۱ آذر ماه) در کشور هند آغاز شد و تیم ملی ایران در قالب هفت سنگنورد منتخب شرکت کرده بود، اظهار داشت: دارابیان روز گذشته (۲۴ آذر ماه) که آخرین روز مسابقات بود توانست در ماده سرعت به مقام قهرمانی دست یابد.
وطندوست افزود: این سنگنورد زنجانی به دلیل حضور در رقابت‌های کشوری و برون مرزی از تجربه خوب و بالایی برخوردار است و تاکنون نیز عناوین خوبی را به دست آورده است.
وی با بیان اینکه زنجان، قطب ورزش سنگنوردی کشور است، تصریح کرد: این استان در رده های سنی نوجوانان و جوانان از شرایط مناسبی برخوردار است و هیات تلاش وافر دارد تا مسیر برای رشد و پیشرفته هرچه بیشتر، هموارتر شود.
وطندوست افزود: زنجان از یک سالن سنگنوردی مجهز و استاندارد برخوردار است و چندین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور و بین المللی را میزبانی کرده است. 
انتهای پیام/
سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار