خبر/

رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری آذربایجان شرقی آغاز شد

1402/04/06 - 09:46 - کد خبر: 95182 نسخه چاپی

نصر: رالی یک روزه گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری آذربایجان شرقی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تبریز آغاز شد.

به گزارش نصر، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجان شرقی روز سه شنبه ، با بیان اینکه ۶۰ نفر به صورت خانوادگی در این رالی ( اتومبیل رانی ) حضور دارند، افزود: شرکت کنندگان در این رالی گردشگری در مسیر ۳۰ کیلومتری تبریز - سد امند مسابقه می دهند.
طاهره احمدزاده اضافه کرد: این رالی سرعتی نبوده و با نقشه خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار می شود و کارشناسان حاضر در رالی بر نحوه برگزاری رالی و رعایت قوانین رانندگی از سوی شرکت کنندگان نظارت کامل خواهند داشت.
 

وی به اهداف برگزاری این رالی اشاره و اظهار کرد: سلامتی و شادی قشر بازنشسته و توجه به کانون گرم خانواده از اهداف این رویداد فرهنگی ورزشی است و سعی خواهیم کرد برگزاری این نوع رویدادها و دورهمی ها در جمع بازنشستگان را افزایش دهیم.
احمدزاده با بیان اینکه در طول سالجاری برنامه ها و رویدادهای فرهنگی ورزشی بسیاری از سوی این صندوق در استان برگزار شده است، افزود: جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان از جمله این رویدادها بود که با حضور ۱۸۵ نفر در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج، شنا، دو و میدانی و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد و اوایل تیرماه به پایان رسید.
 

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بازنشستگان نیز خبرداد و گفت: این همایش به صورت خانوادگی و با حضور حداکثری بازنشستگان در تبریز برگزار می شود و مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی نیز همزمان با این همایش، برگزار خواهد شد.
احمدزاده همچنین به برگزاری جشن بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ۲۳ تیرماه در تبریز اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه های سلامت محور و شادی آفرین، از اولویت های صندوق بازنشستگی استان است.
انتهای پیام/
رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری آذربایجان شرقی آغاز شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار