رسول زاده خبر داد:

۴۲ کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌ شرقی لکه‌گیری و روکش شد

1402/04/06 - 09:23 - کد خبر: 95177 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه اول امسال ۴۲ کیلومتر از راه‌های استان با استفاده از ۴۱ هزار تن آسفالت، لکه‌گیری و روکش آسفالت شد.

به گزارش نصر، غلامرضا رسول زاده، روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: در این بازه زمانی ۳۸ هزار مترمربع از راه های استان نیز که دچار تخریب شده بود با استفاده از چهار هزار و ۴۷۵ تن آسفالت ترمیم و چاله پرکنی شد.
وی با بیان اینکه رسیدگی به راه ها و ارتقای کیفیت آن ها همواره مورد توجه این اداره کل است، اظهار کرد: شانه سازی راه ها نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده ها و رانندگی ایفا و از تخریب آسفالت جلوگیری می کند و در این راستا در بهار امسال ۸۹۰ کیلومتر شانه سازی در جاده ها انجام شد.
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، اجرای ۷۲۱ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و تسطیح ۶۳۶ کیلومتر از راه های روستایی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جای اعلام کرد.
رسول زاده، ادامه داد: در اجرای طرح های لکه گیری، روکش و ترمیم آسفالت راه های استان در سه ماهه اول امسال ۲ هزار و ۶۰۰ تن قیر مورد استفاده قرار گرفته است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
۴۲ کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌ شرقی لکه‌گیری و روکش شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار