فرماندار تبریز:  

مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود 

1402/04/05 - 16:22 - کد خبر: 95160 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش تعامل ميان شهرداري، شورای اسلامی شهر و فرمانداري تبریز، گفت: رفع مشكلات شهر و همچنين خدمت رساني هر چه بيشتر و بهتر به مردم در سايه همفكري و تعامل همه دستگاه هاي اجرايي است. 

به گزارش نصر، یونس فاتح روز دوشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با وی، افزود: با افزایش تعاملات و همكاري ها شاهد رشد و خدمات رساني بهتر و بيشتر به شهروندان خواهیم بود. 
وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشكلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان بايد فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در اين فرصت محدود در مسير ارائه خدمات بهتر تلاش كنیم. 
فاتح با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: درهای فرمانداری تبریز بر روی هر کسی که دغدغه مردم را دارد باز است تا بدون حاشیه و با تمرکز برهدف، برای توسعه شهری و ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش کنیم. 
هوشیار، شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی خوبی بین فرمانداری و شهرداری تبریز وجود دارد، گفت: برای احصای مسایل و مشکلات شهری ماهانه دو نظر سنجی انجام می شود و براساس نتایج آن اقدامات لازم صورت می گیرد.
انتهای پیام/
مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار