با حکم مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران؛

«بهروز رادفر» سرپرست مجتمع فولاد میانه شد

1402/04/05 - 10:10 - کد خبر: 95110 نسخه چاپی

نصر: با حکم مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، بهروز رادفر سرپرست مجتمع فولاد میانه شد.

به گزارش نصر، در حکم «محمد آقاجانلو» خطاب به سرپرست مجتمع فولاد میانه آمده است: «جناب آقای مهندس رادفر، با عنایت به سوابق ارزشمند و تعهد جنابعالی به این سمت منصوب می شوید تا در چارچوب سیاست های شرکت و قوانین مربوطه انجام وظیفه نمایید.»
همچنین در این حکم تصریح شده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله و در راستای اهداف شرکت با رعایت اصول قانون مداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»
در سوابق بهروز رادفر، سرپرستی و معاونت شرکت ملی فولاد ایران، مدیریت طرح تیتانیوم کهنوج به چشم می خورد.
گزارش نصر می افزاید، مجتمع فولاد میانه شامل دو بخش احیا و ذوب بوده و یکی از واحدهای صنعتی زیرساختی شمالغرب کشور است. احیا مستقیم در این کارخانه به روش PERED صورت می گیرد و تا به امروز توانسته عنوان پربازده ترین و بهترین طرح پرد را به خود تخصیص دهد.
از مزایای مجتمع فولاد میانه می توان همجواری با ناوگان و خطوط ریلی، قرارگرفتن در کنار رودخانه و همجواری با سد آبی، همجواری با اتوبان و جاده ترانزیتی، همجواری با خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه نام برد.
مجتمع فولاد میانه تنها واحد احیا مستقیم و تولید کننده آهن اسفنجی در شمال و شمال غرب کشور است که بازار و ظرفیت توسعه کم نظیری دارد. نزدیکی به مرزهای صادراتی قفقاز، ترکیه و عراق و همچنین وجود کارخانه های فولادی متعدد بخش خصوصی در شمالغرب کشور انتظارات از رشد و توسعه این کارخانه زیرساختی را بیشتر کرده است.
انتهای پیام/
«بهروز رادفر» سرپرست مجتمع فولاد میانه شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار