خبر/

روند افزایشی نرخ ارز و طلا با پایان ناآرامی‌ها در روسیه متوقف شد

1402/04/05 - 09:30 - کد خبر: 95104 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد از بازگشت روند افزایشی نرخ ارز و طلا با پایان ناآرامی‌ها در روسیه خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص تاثیر ناآرامی‌های روسیه بر قیمت طلا و ارز در ایران عنوان کرد: افزایش نرخ ارز و طلا از ابتدای هفته مربوط به ناآرامی‌های روسیه بود. دو شب گذشته با انتشار اخبار ناآرامی‌ها و شورش در روسیه، قیمت ارز و طلا از صبح شنبه در ایران روند افزایشی پیدا می‌کند.
وی افزود: اما شب گذشته خبری منتشر شد که میان واگنر و پوتین به واسطه بلاروس توافق صورت گرفته و ناآرامی‌ها به پایان رسیده است. از همین رو افزایش قیمتی که در نرخ ارز به وجود آمده بود و دلار تا بیش از ۵۰ هزار تومان اوج گرفته بود، مجددا به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشت.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد ادامه داد: نرخ ارز و طلا در یک روز یعنی روز شنبه افزایش یافت، اما امروز طی سه نوبت روند کاهشی پیدا کرد و طلا به نرخ دو میلیون و ۳۴۸ هزار تومان بازگشت.
تقی‌زادگان در خصوص پیش‌بینی‌اش از ادامه روند نرخ ارز و طلا در بازار بیان کرد: در حال حاضر قیمت‌ها ثبات خواهد داشت و نرخ‌ها شاید ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان بالا یا پایین برود و نرخ‌ها راکد خواهد ماند، مگر اینکه اتفاق به خصوصی رخ دهد.
انتهای پیام/
روند افزایشی نرخ ارز و طلا با پایان ناآرامی‌ها در روسیه متوقف شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار