فرماندار سابق شهرستان تبریز:

تلاش کردم تا تصویر درستی از شعار دولت مردمی ارائه دهم

1402/04/04 - 17:54 - کد خبر: 95078 نسخه چاپی

نصر: فرماندار سابق شهرستان تبریز گفت: در این مدت تلاش کردم تصویر درستی از شعار دولت مردمی ارائه دهم و بیشترین حضور را برای جبران کمبود حضور برخی مسئولین در حوزه آرد داشتم.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر روز یکشنبه، در آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان تبریز با بیان این‌که از همه مدیران و مسئولین تقدیر و تشکر می‌کنم
که در این مدت در انجام امورات مختلف من را همراهی کردند، اظهار کرد: این مدت ۱۵ ماه مصادف با تغییر سیاست‌های دولت در حوزه ارز بود که کار را برای مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها اضافه کرد، به دنبال آن تغییر اقلام و هوشمند سازی یارانه نیز اضافه شد.
وی ادامه داد: مهمتر از همه آنها در نیمه دوم سال گذشته با اغتشاشات از ناحیه دشمن از انواع فراخوان‌هایی که داشتند و استان ما و به‌ویژه تبریز به عنوان مرکز استان مورد توجه دوستان و دشمنان انقلاب بود که با فرماندهی استاندار و اعضای شورای تأمین با برگزاری جلسات متعدد به لطف الهی هیچگونه مشکلی نداشتیم و دشمن به هدف خود که کشته سازی بود، نرسید.
وی افزود: در این دوره با مشکلاتی تأمین آرد مواجه بودیم که در حوزه آرد و نان حداقل هفت دستگاه مسئولیت دارند، در این ۱۸ ماه حضور فعالی داشتیم که قحطی احساس نشود و سهمیه بندی اتفاق نیافتاده و قیمت افزایش پیدا نکرد.
جعفری آذر خاطرنشان کرد: بر خود وظیفه می‌دانستم بیشترین حضور را در این حوزه به لحاظ جبران کمبود حضور مسئولین برخی دستگاه‌ها داشته باشم و رفع نگرانی‌ها اتفاق بیافتد.
وی گفت: در این مدت تلاش کردم تصویر درستی از شعار دولت مردمی داشته باشیم و با هماهنگی و حفظ مقررات با شوراهای اسلامی کلانشهر تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه ۴۵۰ مصوبه داشته باشیم که کمتر از ده درصد آن‌ها رد یا ارجاع شد و با نگاه کارشناسان همراه بودند.
وی اضافه کرد: یک مورد هم به حاشیه‌ها ورود نکردیم و طبق مقررات عمل کردیم و با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی، مکاتبات و گزازشات متعددی داشتیم و حداکثر هماهنگی بین دستگاه‌ها را انجام دادیم.
فرماندار سابق شهرستان تبریز یادآور شد: در روستاها دهیاران بخشداران را سر و سامان دادیم و روستاها جلوه خوبی یافته و از بسیاری از محلات تبریز هم بهتر شده‌اند.
وی گفت: اینک در یک ماه گذشته با مشورت دوستان انقلابی تصمیم بر این شد از این سنگر جدا شوم و گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه انقلاب را در جبهه دیگری پیگیری کنم.
گفتنی است؛ در مراسمی با حضور استاندار و مسئولین آذربایجان شرقی از زحمات علی جعفری آذر، فرماندار سابق شهرستان تبریز تقدیر و قدردانی شده و یونس فاتح به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام/
تلاش کردم تا تصویر درستی از شعار دولت مردمی ارائه دهم خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   m   10 ماه پیش  

دولتها از اینجهت مردمی هستند که مانند مردم طلبکار هستند و خود را پاسخگو ومسئول نمیدانند.
پژوهشیار