معاون اول قوه قضائیه؛

جزئیات جدید از ‌پرونده مسمومیت الکلی‌ در کرج/ ۹ سرشبکه اصلی بازداشت شده‌اند

1402/04/04 - 16:29 - کد خبر: 95068 نسخه چاپی

نصر: معاون اول قوه قضائیه با تشریح جزئیات جدید از ‌پرونده مسمومیت الکلی‌ در کرج گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

به گزارش نصر، ‌حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد مصدق در حاشیه بازدید از دادگستری استان البرز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های قوه قضاییه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.
وی با بیان اینکه شاید افرادی که مرتکب این اقدام شدند توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است، گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم در جریان بررسی این پرونده 9 نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه هستند و تولیدکننده دستگیر و 17 نفر نیز فوت کردند.
‌مصدق با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران قضایی در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، بیان کرد: یکی از متهمان در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
وی افزود: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.
معاون اول قوه قضائیه خطاب به کسانی که مرتکب این اقدام شدند، گفت: ممکن است این افراد برخی از رفتار‌هایی که مرتکب شدند، مشمول فساد گسترده باشد که این مهم مجازات بسیار سنگینی دارد.
‌مصدق تاکید کرد: قوه قضاییه برنامه ویژه برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد. بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد و این پرونده نیز جزو این موارد است.
انتهای پیام/
جزئیات جدید از ‌پرونده مسمومیت الکلی‌ در کرج/ ۹ سرشبکه اصلی بازداشت شده‌اند خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار