مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

ایده های برتر در حوزه حل مسائل اجتماعی حمایت می‌شوند

1402/04/03 - 17:11 - کد خبر: 94984 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به رویداد نوآوری مشارکت اجتماعی "نما" اشاره کرد و گفت: ایده‌های برتر و خلاقانه جوانان در حوزه حل مسائل اجتماعی از طریق این رویداد شناسایی و حمایت می‌شوند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان برگزار می شود و فرصتی را فراهم کرده است تا جوانان بتوانند ایده های خلاقانه خود را در حوزه حل مسائل اجتماعی ارائه کنند.
وی اضافه کرد: گروه های جوانان در رویداد نما این فرصت را خواهند داشت تا مسائل اجتماعی محیط پیرامونی شان را که با آن روبرو هستند به همراه پاسخ مناسب برای حل مسئله ارائه کنند.
وی گفت: تیم‌های سه تا پنج نفره جوانان در بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال، می توانند با مراجعه به پایگاه namaevent.com ضمن ثبت اطلاعات گروه خود ایده و مساله مد نظر خود را نیز ثبت کنند.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در پایان رویداد، ایده‌هایی که به دبیرخانه رویداد رسیده باشد غربالگری می‌شود و اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از ایده‌های منتخب رویداد نما حمایت خواهد کرد.
وی ادامه داد: برخی از حمایت‌های پیش بینی شده در این زمینه شامل تسهیل در دریافت وام‌ها و تسهیلات کم بهره برای توسعه ایده‌های برتر، جذب سرمایه برای توسعه این ایده‌ها، مشاوره رایگان برای صاحبان برترین ایده‌ها، معرفی ایده‌های برتر به شبکه سرمایه‌گذاری و شتاب دهنده‌های زیست بوم دانش بنیان کشور و همچنین ایجاد فرصتی برای توسعه مشارکت‌های اجتماعی از طریق گذرگاه نوآوری است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، همچنین با دعوت از منتخبین برای حضور در بوت کمپ های این رویداد که در قالب سلسله ‌کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این کمپ‌ ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت ‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌ گیرد و با بهره ‌گیری از روش‌ ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می شود و مخاطبان به سوی تولید ایده ‌های سرمایه‌ پذیر قابل قبول هدایت می شوند.
ستوده نژاد گفت: استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اصفهان، گلستان و سیستان و بلوچستان پنج نقطه تعیین شده برای برگزاری بوت کمپ های یاد شده هستند.
بوت کمپ به فعالیت‌های گروهی در حوزه‌های مختلف ورزشی و آموزشی گفته می‌شود.
انتهای پیام/
ایده های برتر در حوزه حل مسائل اجتماعی حمایت می‌شوند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار