خبر/

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان شرقي

1402/04/03 - 17:07 - کد خبر: 94983 نسخه چاپی

نصر: در ششمین دوره انتخابات اعضاي شوراهای سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان شرقي نزدیک یک هزار و صدو پنجاه و چهار نفر از اعضاي سازمان که واجد شرايط شرکت در ششمین دوره انتخابات بودند شرکت کرده بودند.

به  گزارش نصر، اين انتخابات از ساعت نه صبح جمعه دوم تیرماه 1402در محل سالن شماره يک سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي با رقابت بين پنجاه و شش نامزد برگزار و تا ساعت هفده عصر ادامه يافت که قابل ذکر است هجده نفر از مجموع هفتادو چهار نامزد تائيد صلاحيت شده انصراف دادند که دور اول اين انتخابات نوزده خردادماه برگزار شد که به علت نداشتن حد نصاب لازم به دوم تير ماه موکول گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای استان بعداز شمارش آراء 7 نفر که بیشترین آراء ماخوذه را کسب کردند ،که اسامی آنها به شرح ذیل است:
1.  شهرام شفيعي  744 رای
2.  فرامرز افشاني  484  رای
3.  منوچهر رحماني آقا 457 راي
4.  سحر باصر كوچه باغ   441 راي
5.  رضا انوري    440  راي
6.  اياز برنو     433  راي
7.  نادر ابراهيمي خراجو   388  راي
شایان ذکر است نتایج قطعی انتخابات استان ها، مطابق ماده (۶۸) آیین نامه اجرایی قانون تأسیس، پس از تأیید هیأت نظارت بر انتخابات استان و هیأت نظارت مرکزی انتخابات اعلام می گردد.
گفتنی است در اين انتخابات ۷ نفر با راي اعضاي سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان بمدت چهار سال انتخاب شدند و علاوه بر اعضاي مذکور ۲ نفر به نمايندگي از سوی سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي، یک نفر به نمايندگي از دانشگاه و یک نفر نيز از طرف اداره کل محيط زيست استان براي عضويت در شورا بعنوان اعضاي انتصابي معرفي خواهند شد.
سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي تشکلي غير دولتي است که از عمده اهداف آن ميتوان به ارتقاي سطح دانش و اخلاق حرفه اي اعضا و تلاش جهت افزايش کمي و کيفي محصولات کشاورزي با استفاده از توان علمي دانش آموختگان اشاره کرد.
انتهای پیام/
برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان شرقي نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار