معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

دولت رفع مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده است

1402/04/03 - 16:44 - کد خبر: 94978 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده است و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی‌شناسد.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز شنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بستان‌آباد، گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات و جهت گیری‌ها در این راستا باشد.
وی، رویکرد دولت برای اتمام پروژه‌های قدیمی و نیمه‌تمام را برای رفع مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت‌های قبل یادآور شد و افزود: پروژه‌های نیمه‌کاره بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده و امید مردم را هم نشانه گرفته بود که دولت سیزدهم تلاش می‌کند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آنها اقدام کند.
وی در ادامه با برشمردن برخی از ظرفیت‌های شهرستان بستان‌آباد گفت: بخش گردشگری و معدنی از جمله ظرفیت‌های بالقوه منطقه در جهت توسعه است که باید مدیریت جدید با جدیت برای شکوفایی بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت معادن شهرستان تلاش کنند.
حجت الاسلام عبدالغفار غفاری امام جمعه بستان آباد هم با قدردانی از رویکرد و فعالیت های دولت سیزدهم در عرصه های مختلف تاکید کرد: ولایتمداری و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب نقطه امید دوستداران و دلدادگان نظام و ناامیدی دسمنان است .
وی اظهار کرد: تلاش های دولتمردان در نقاط مختلف کشور گره ها را کشوده و امیدواری به آینده و توسعه کشور و همچنین حل مشکلات بیشتر شده است.
در پایان این مراسم علیرضا توری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بستان‌آباد معرفی و از تلاش‌های ۱۵ماهه ابوالفضل پاشایی در سمت فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.
علیرضا توری متولد ۱۳۵۴ در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است.
وی ۲۵ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد و پیش از این به مدت ۱۵ ماه سمت فرمانداری هشترود را بر عهده داشت.
انتهای پیام/
دولت رفع مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار