خبر/

امضای توافقنامه ایران و امارات برای توسعه حمل‌ ونقل هوایی

1402/04/03 - 13:10 - کد خبر: 94960 نسخه چاپی

نصر: توافقنامه توسعه و مدیریت حمل ونقل هوایی ایران و امارات بین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات امضا شد.

به گزارش نصر، ​توافقنامه توسعه و مدیریت حمل ونقل هوایی ایران و امارات بین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات امضا شد.
بنا به این گزارش، ایران و امارات با حضور محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی و سیف محمد السویدی، مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات در دبی امضا شده است.
بر اساس اعلام امارات، این توافقنامه با هدف مدیریت یکپارچه حمل و نقل هوایی بین دو کشور امضا شده است.
این توافق نامه گسترش خدمات حمل و نقل هوایی و افزایش فرصت های تجاری و گردشگری، ارتباط هوایی بین امارات و ایران را تقویت خواهد کرد.
سیف محمد السویدی، مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات با بیان این که توافقنامه ایران و امارات گام مهمی برای ساماندهی پروازهای بین دو کشور است، گفت: توافقنامه مذکور بر پایبندی به بالاترین سطح استاندارد سلامت، امنیت و کیفیت در پرواز تاکید دارد.
وی با بیان این که گسترش شبکه خدمات حمل ونقل هوایی ایران و امارات به سود شرکت های هواپیمایی دو کشور است، افزود: این توافقنامه به ایجاد فرصت های تجاری و گردشگری، تقویت مشارکت اقتصادی بین تجار و شرکت های تجاری و تشویق رقابت آزاد کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/
امضای توافقنامه ایران و امارات برای توسعه حمل‌ ونقل هوایی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار