فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد

1402/04/01 - 15:38 - کد خبر: 94876 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه ای با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از دامداران شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای کلاهبردار حرفه ای را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک های بلامحل از دامداران کلاهبرداری کرده بود، گفت: متهم در بازجویی های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از دامداران شهرستان و استان های همجوار اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار