اطلاع رسانی/

پروفیل گستر فولاد ظفر، در مسیر توسعه/ صادرات انواع پروفیل های سبک و سنگین

1402/04/01 - 14:44 - کد خبر: 94867 نسخه چاپی

نصر: مدیر کارخانه شرکت پروفیل گستر فولاد ظفرتبریز گفت:با تولید پروفیل های سبک و سنگین جایگاه خوبی در بازار داخلی و خارجی پیدا کرده است و در مسیر توسعه قرار دارد.

به گزارش نصر، رامین اسماعیل ظفر مدیر کارخانه شرکت پروفیل گستر فولاد ظفر در گفتگو با نصر با اشاره به اینکه حضور در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع فولاد آشنایی با مشتریان جدید، توسعه صادرات و گسترش ارتباط با مشتریان قدیمی را به همراه دارد، گفت: این شرکت در راستای تولید پروفیل های سبک و سنگین با فروش در بازار داخلی و همچنین صادرات به کشورهای همسایه همچون عراق، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه در مسیر توسعه قرار دارد و با وجود فعالیت دو ساله در آذربایجان شرقی در بازارهای داخلی و جهانی به سرعت شناخته شد.


وی با بیان اینکه این موفقیت در کیفیت بالای پروفیل های تولید شده توسط پرسنل زحمت کش شرکت است، افزود: در حال حاضر ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در مجموعه پروفیل گستر فولاد ظفر مشغول به کار هستند و در ماه های آینده جذب ۷۰ نفر را در برنامه توسعه خود قرار دادیم.


وی با اشاره به اینکه شرکت پروفیل گستر فولاد ظفر با  تولید پروفیل سبک مشتریانی از صنعت خودروسازی سازی،تجهیزات بیمارستانی، تزئیناتی ، ساختمانی، مبلمان سازی دارد همچنین  با تولید پروفیل سنگین مشتریانی از صنعت  سازه های فلزی و ساختمان سازی دارد، افزود: این شرکت با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و آلمانی با برش های سرد بر بهترین کیفیت تولید پروفیل را داراست. 


عضو هیئت مدیره شرکت پروفیل گستر فولاد ظفر به چالش کمبود و گاها نبود برق اشاره کرد و گفت: کمبود انرژی سبب کاهش سرعت تولید و نارضایتی مشتری شود این در حالی است که کارخانه های تولیدی در خدمت صنعت استان و کشور هستند و نیاز است حمایت های لازم انجام گیرد.
انتهای پیام/
پروفیل گستر فولاد ظفر، در مسیر توسعه/ صادرات انواع پروفیل های سبک و سنگین گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار