خبر/

رقابت الهلال و النصر برای جذب طارمی با پیشنهاد وسوسه انگیز ۳۵ میلیون یورویی

1402/04/01 - 13:16 - کد خبر: 94860 نسخه چاپی

نصر: با رد پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی از سوی طارمی، رقم پیشنهادی دو باشگاه برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.

به گزارش نصر، طبق ادعای رسانه‌های عربستانی و پرتغالی از طرف باشگاه‌های النصر و الهلال پیشنهاد ۳۵ دلاری برای جذب مهدی طارمی را مطرح کردند اما رسانه «اوژوگو» خبر داد که مهاجم ۳۰ ساله پورتو برخلاف بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما قصد دارد که روند حرفه‌ای خود را همچنان در اروپا ادامه دهد.
رسانه‌های پرتغالی در مقابل این پاسخ منفی خبر از افزایش رقم پیشنهادی را دادند و روزنامه «اوژوگو» نیز این خبر را تایید کرد و گفت که الهلال افزایش چند میلیون یورویی پیشنهادش باز هم به دنبال جذب آقای گل لیگ پرتغال است.
رسانه «آبولا» درخصوص این پیشنهاداتی که به بهترین بازیکن کافا داده شده است اینطور نوشت: طارمی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در مجموع ۳۱ گل در مسابقات مختلف به ثمر رساند و عناوین آقای گلی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام پرتغال را به دست آورد. او پیشنهادهای زیادی دریافت کرده که از لحاظ مالی و ورزشی مهم هستند. باشگاه میلان اخیراً خواستار جذب طارمی شده است. برای هر بازیکنی که می‌خواهد به یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا برسد، انتخاب روسونری جذابیت بالایی دارد. با این وجود، پیشنهادهای الهلال و النصر عربستان هم بسیار وسوسه کننده هستند و آنها قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو در سال به طارمی پیشنهاد داده‌اند که برای پنج فصل اعتبار دارد.
انتهای پیام/
رقابت الهلال و النصر برای جذب طارمی با پیشنهاد وسوسه انگیز ۳۵ میلیون یورویی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار