خبر/

شنیده ها از بازگشت مدیرکل سابق به مدیریت ورزشی در مس سونگون 

1402/03/31 - 12:11 - کد خبر: 94733 نسخه چاپی

نصر: پس از استعفای رسول خطیبی از سمت مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان، گمانه زنی ها در خصوص بازگشت مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان به این باشگاه شنیده می شود.

به گزارش نصر، باشگاه مس سونگون ورزقان که در سال های اخیر تنها روزنه امید ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان محسوب می شود در طول دو سال اخیر تغییرات گسترده ای در بدنه خود تجربه کرده است که این تغییرات تا حدودی برای این مجموعه نمی تواند قابل قبول باشد.
رسول خطیبی که یک سال پس از حضور در این باشگاه نتوانست دوری از مستطیل سبز را تحمل کند به سرمربی گری بازگشت و کرمان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
پس از وی اسامی مختلفی برای نشستن در کرسی ریاست این باشگاه به گوش می رسد که بیشتر از همه اسامی، نام ایوب بهتاج، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بیشتر از همه بر سر زبان ها می چرخد.
بهتاج پس از طی یک دوره در ورزش و جوانان استان به باشگاه تراکتور رفت و عملکرد قابل توجهی در این باشگاه از خود نشان نداد تا مالک این تیم مدیر دیگری را برای این باشگاه در نظر بگیرد.
حال بعد از مدت ها دوری بهتاج از مدیریت در استان، بنظر می رسد چراغ سبز برای بازگشت وی نشان داده شده و باید دید که بازهم تاج بهتاج به تبریز خواهد افتاد یا خیر.
انتهای پیام/
شنیده ها از بازگشت مدیرکل سابق به مدیریت ورزشی در مس سونگون  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار