خبر/

اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد

1402/03/31 - 09:18 - کد خبر: 94729 نسخه چاپی

نصر: طی آیینی با حضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک افتتاح شد.

به گزارش نصر، مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این آیین از برگزاری ۸۰ درصد از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در محیط کار واقعی خبر داد.
محمود تقی پور به شکاف میان خروجی دانشگاه‌ها و نیاز در زمینه‌های صنعت، خدمات، اصناف و بازار کار اشاره کرد و گفت: صنعت، خدمات و اصناف نیازمند کارگر ماهر، زبده و حرفه‌ای بوده که متاسفانه خروجی و محصول دانشگاه‌ها این نیاز را برطرف نمی‌سازد.
وی به پیشرو بودن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه رفع شکاف میان دانشگاه و بازار کار تاکید کرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ۱۹ جامعه هدف دارد که مکلف و موظف است آموزش‌های مهارتی را بر اساس استانداردهای جهانی و به شیوه های متنوع و متفاوت در بخش‌های مختلف دولتی و آزاد ارائه ‌دهد.
وی به توجه ویژه در زمینه آموزش تاکید کرد و گفت: ما هزینه‌ای در زمینه آموزش نمی‌کنیم بلکه در راستای پیشبرد اهداف خود در عرصه آموزش سرمایه گذاری انجام می‌دهیم.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این مراسم به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند "کشور در موازات علم به پنچه های کارآمد و قوی نیازمند است" اشاره کرد و گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای یک هنر است و همچنین به واسطه‌ی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علم نافع به عمل صالح تبدیل می‌شود.
علی مشایخی، افتتاح مرکز آموزش کار در حوزه املاک را موجب ایجاد فرصت شغلی مناسب برای جوانان عنوان کرد و گفت: به کارآموزان در این مرکز بعد از قبولی در سنجش، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان جهانی کار اعطا خواهد شد.
انتهای پیام/
اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار