فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری زن کلاهبردار در تبریز

1402/03/30 - 21:12 - کد خبر: 94722 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری زنی که به بهانه ازدواج از شهروندان تبریزی 95 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایتی از شاکی خصوصی مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد وعده ازدواج و دریافت وجه به بهانه های مختلف، رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهم که خانمی 27 ساله بود شناسایی و با تلاش شبانه روزی مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حال انجام معامله صوری اموال حاصل از کلاهبرداری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمه در فضای مجازی افراد را شناسایی و با وعده ازدواج از آنان به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد،افزود:در این رابطه 13 نفر شاکی شناسایی شده و ارزش ریالی پرونده های مکشوفه افزون بر 95 میلیارد ریال است.
سردار "محمدی" در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی از مراوده با افراد ناشناس پرهیز کرده و اموال و دارایی خود را به هر بهانه در اختیار چنین اشخاصی قرار نداده و هرگونه موارد مشکوک را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
دستگیری زن کلاهبردار در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار